Wil je je verder ontwikkelen in je vak, of iets nieuws uitproberen? Ontdek wat een training van De Redactie voor je dagelijkse werk kan betekenen. Kies uit diverse trainingen op het gebied van schrijven, social media, contentstrategie, video en nog veel meer. Een op maat gemaakte training op locatie kan ook. We helpen je graag met een incompany training helemaal afgestemd op jouw organisatie.
De belangrijkste taalregels kennen en ze kunnen toepassen. In deze training leer je de puntjes op de i te zetten.
Ook als incompany 1 dagDe vorm is vaak net zo belangrijk als de inhoud. In deze training leer je een tekst schrijven die zijn doel bereikt.
Ook als incompany 2 dagenMet zelfvertrouwen spreken voor publiek. In deze training leer je een verhaal goed voorbereiden én goed overbrengen.
Ook als incompany 2 dagen8,8
Creëer impact met het juiste beeld. In deze inspirerende training leer je van Wim Honders je beeldkeuzes beargumenteren en spannende en verrassende beelden kiezen zonder in clichés te vervallen.
Ook als incompany8,8
In deze bezielende training leer je van Cathelijn Schilder hoe je de aandacht van de lezer vastgrijpt en hoe je de doelgroep meer betrekt bij wat je wilt vertellen.
Ook als incompany8,7
Steengoede webteksten. In deze verfrissende training leer je van Merel Roze en Cathelijn Schilder originele en overtuigende online teksten schrijven.
Ook als incompany8,5
Van plan tot uitvoering. In deze training leer je van Etienne Donicie hoe je de strategische doelstellingen van je organisatie vertaalt in een contentplan en hoe je dat plan vervolgens via verschillende kanalen uitvoert.
Ook als incompany8,5
Geoptimaliseerd voor Google en toch lekker leesbaar. In deze training leer je van Etienne Donicie hoe algoritmes werken, hoe je content maakt die goed gevonden wordt én je boodschap helder verwoordt.
Ook als incompany8,4
Begrijpelijke, taakgerichte teksten schrijven met een heldere boodschap: dat leer je in deze training. Trainer Eugène van Haaren legt uit waarom schrijven op B1-niveau belangrijk is, welke 'taak' de lezer heeft en meer.
Ook als incompany8,9
Een online eindbaas worden. In deze training leer je van Merel Roze strakke en originele webteksten maken én de ander overtuigen van jouw wijzigingen.
Ook als incompany8,5
In deze training leer je van Dolf Weverink je collega’s helpen betere teksten te schrijven door het doel te achterhalen en ze het dan zelf te laten doen.
Ook als incompany9,1
Met weinig middelen het maximale resultaat behalen. In deze inspirerende training leer je van Pelpina Trip met je smartphone een professioneel filmpje maken dat zijn doel bereikt.
Ook als incompany8,7
Ontdek de kracht van audio! In deze praktische en interactieve training leer je van Andy Clark een podcast opnemen, monteren, publiceren en verspreiden.
Ook als incompany8,5
Frame je of word je geframed? In deze verhelderende training leer je van taalstrateeg Lindi Boeije dat framing onvermijdelijk is. Leer hoe jij er zelf effectief mee om kan gaan!
Ook als incompany8,5
Ontdek het échte verhaal achter het ingestudeerde praatje! In deze fascinerende training leer je van Luuk Sengers en Evert de Vos alle aspecten van het journalistieke interview en de uitwerking ervan.
Ook als incompany8,3
Teksten redigeren met een frisse, kritische blik. Trainer Hans Vos leert je een foutloze tekst schrijven die lekker loopt én goed aansluit bij de doelgroep.
Ook als incompany8,2
In korte tijd een spetterende speech schrijven. In deze training leer je van Bob de Ruiter een praktische methode om een overtuigend verhaal voor te bereiden en daar een mooie speech van te maken.
Ook als incompany8,9
In deze onderscheidende training leer je van Dolf Weverink en Geert Gratama creatieve en effectieve content maken gebaseerd op een sterk en doordacht concept.
Ook als incompany8,5
De Nederlandse samenleving is enorm divers. Hoe communiceer je zonder een grote groep mensen uit te sluiten? Dit en meer leer je tijdens de training Inclusief communiceren van trainer Madhu Mathoera.
Ook als incompany8,1
Pas de laatste inzichten in de lezerspsychologie toe. In deze verhelderende training leer je van trainer Freerk Teunissen hoe het lezersbrein werkt en hoe je lezers kunt verleiden, boeien en binden.
Ook als incompany8,9
In deze vervolgtraining van De kracht van het beeld leer je een beeldhandleiding maken voor jouw organisatie of opdrachtgever. Naast beeldtheorie voor gevorderden, krijg je praktische handvatten mee die je direct na de training kunt toepassen.
Ook als incompany8,4
Dé meest veelzijdige expeditie voor communicatieprofessionals, contentspecialisten en (web)redacteuren. Dat is Het Taalcongres: Expeditie Content. Een reis vol verrassende en inspirerende workshops over (online) redactie, content en communicatie.
9,1
Met jouw verhaal het nieuws halen. In deze training van Eugène van Haaren leer je wat nieuwswaarde heeft en hoe je het verhaal van jouw organisatie onder de aandacht brengt.
Ook als incompany8,4
Je advies afstemmen op de behoeften van de geadviseerde. In deze overtuigende training leer je van Simon Groen een verbindende methode die ervoor zorgt dat je advies eerder wordt aangenomen.
Ook als incompany8,4
In deze illustratieve training leer je van trainer Klaas van der Veen informatie op een duidelijke en leesbare manier overbrengen met behulp van illustraties, infographics en iconen. Maak kennis met de beste methode en de handigste online tools.
Ook als incompany7,9
Vergroot je impact als facilitator en adviseur. In de training Factor C: Communiceren met projecten leer zonder op de stoel van projectleider te gaan zitten, hoe je projecten communicatiever kunt maken.
Ook als incompanyWaarom doen mensen wat ze doen? Wat zit er achter hun gedrag, en waarom is het zo moeilijk om gedrag te laten veranderen? Tijdens de training Gedragsverandering krijg je de tools en technieken om een goede gedragsveranderende interventie op te…
10
Tijdens Creatieve Communicatiestrategieën leer je van trainer Wil Michels hoe je een krachtige communicatiestrategie met een heldere focus opstelt. Zo verdrink je niet in de waan van de dag, maar kun je gericht aan de slag met jouw communicatiedoelen.
Ook als incompany8,8
Ontdek de kracht van Artificial Intelligence (AI) in communicatie & contentcreatie tijdens deze training 'Contentcreatie met Artificial Intelligence (AI)' . Je doet hands-on ervaring op met geavanceerde 'generative AI'-tools, zoals ChatGPT en Bing Image Creator. Transformeer je communicatiestrategie en bereid…
Ook als incompanyIn deze workshop Digitale Toegankelijkheid leer je wat je zelf kan doen om te zorgen dat jouw digitale kanalen voor iedereen werken en wat dit betekent voor de gebruikers, klanten, inwoners, burgers die van jouw websites, mailings en mobiele applicaties…
2,5 uurProper English in plaats van Dunglish. In deze incompany training breng je samen met je collega's je Engelse schrijfvaardigheid naar een hoger niveau.
Meer doen, in minder tijd, met minder stress. Dat is de kern van deze maatwerk incompany training. Leer samen met je collega's je tijd effectiever gebruiken.
Optimaal schrijven voor het internet. In deze incompany training leer je samen met je collega's duidelijke en aantrekkelijke online teksten maken die uitnodigen tot conversie.
Hoe schrijf je een nieuwswaardig verhaal? In deze incompany training leer je samen met je collega's jullie doelgroep boeien met aantrekkelijke en voor hun interessante kopij.
Hoe maak je van een notitieblok vol interessante verhalen een boeiende tekst die de lezer raakt? In deze training leer je samen met je collega's een interview uitwerken.
Train je kritische blik. In deze training leer je samen met je collega's de basisvaardigheden van het journalistieke ambacht: informatie vinden, beoordelen en verwerken in een verhaal.
Snel, goed en veilig naar de kern. In deze incompany training leer je samen met je collega's de technieken die je nodig hebt om elk gesprek tot een goed en constructief einde te brengen.
Beestachtig goed bloggen. In deze incompany training leer je samen met je collega's een goede invalshoek kiezen en een beknopt maar bijzonder verhaal schrijven.
Verrassend voor de dag met video. In deze incompany training leer je samen je collega's hoe je jullie organisatie in de kijker zet met vloggen.
Ontspannen de media te woord staan. In deze training leer je samen met je collega's hoe je overeind blijft in een gesprek met een journalist en hoe je tijdens het gesprek bij je eigen boodschap blijft.
Een video maken die zijn doel bereikt. In deze incompany training leer je samen met je collega's video inzetten als onderdeel van je marketingmix.
Een mailchimp nieuwsbrief maken die je onderscheidt van de massa. In deze incompany training leer je samen met je collega's hoe je een de nieuwsbrief mooi opmaakt én vult met pakkende content.
Hoe voelt, proef, ruikt en smaakt het merk van jouw organisatie? In deze incompany training leer je samen met je collega's het gevoel van jullie merk over te brengen op de doelgroep.
Maak van klagers ambassadeurs. in deze incompany training webcare leer je samen met je collega's de online reputatie van je organisatie beschermen.
In deze incompany training leer je samen met je collega's hoe je de website van jouw organisatie gebruiksvriendelijker en daardoor succesvoller maakt.
To bot or not to bot? Dat is niet meer een vraag, maar een zekerheid. Is het soms nog pionieren? Ja. Is het perfect? Nog niet. Is het een hype of ‘here to stay’? Het laatste.
Hoe klinkt de stem van jouw organisatie? In deze incompany training leer je samen met je collega's hoe je de externe communicatie een prettig en eenduidig geluid geeft.
Schrijven voor niet-schrijvers. In deze incompany training leer je samen met je collega's inhoudelijk teksten duidelijker, spannender en overtuigender op te schrijven.
Soms moet je praten, soms moet je duwen. In deze verhelderende training leer je wanneer je een onbewust duwtje (nudge) kunt gebruiken en hoe je een succesvolle nudge ontwerpt.
Meten is weten. In deze praktische training leren deelnemers op basis van data je website verbeteren zodat bezoekers gaan doen wat jullie willen.
8,5
Je gebruikers over de streep trekken. In deze incompany training leren deelnemers hoe ze beproefde technieken inzetten om online conversiedoelen te halen.
Wat kun je doen als je weerstand verwacht? In deze incompany training leren de deelnemers zo communiceren dat ze lezers en toehoorders meekrijgen in de meest uitdagende situaties.
8,4
Een uitgebreide check-up. In deze praktijkgerichte incompany training worden de schrijverskwaliteiten van de deelnemers weer helemaal gefinetuned.
Een merk bestaat niet alleen uit kleur, beeld, een lettertype, maar ook uit een ziel, eigen geur en vorm. In deze training leren jij en je collega's creatieve content maken die tekst en beeld overstijgt.
Zet de volgende stap met SEO. In deze incompany training leer je met je collega's alle geheimen om jouw organisatie nog zichtbaarder te maken in Google.
Marketing en communicatie draait om verleiding. Het verleiden van de ander om in te gaan op jouw verzoek. Dat verzoek kan zijn het aanpassen van een bepaalde gewoonte (minder autorijden), het kopen van een product of het gaan gebruiken van…
Tijdens de incompany training Factor P: Burgerparticipatie leren deelnemers van trainer Aart Paardekooper niet alleen activisten en critici aan te trekken, maar ook mensen die hun leven leiden en af en toe met de overheid te maken (willen) hebben. Na…
Krijg grip op een crisis! Iedereen krijgt vroeg of laat met een crisis te maken. Tijdens deze incompany training leren de deelnemers van Maureen Veurman wat ze het beste kunnen doen voor, tijdens en na een crisis, zodat ze goed…
Data overzichtelijk en overtuigend weergeven. In deze incompany training leren deelnemers van Klaas van der Veen alles wat ze moeten weten om zelf eenvoudige maar effectieve infographics te maken.