De manier waarop je communiceert, beïnvloedt (in)direct de reactie van je gesprekspartner. Ben je je daarvan bewust, dan kun je dit sturen. Tijdens een interview bijvoorbeeld of wanneer je werkt aan een tekst die bepaalde emoties oproept. Welke woorden je kiest heeft dus een flinke impact op hoe mensen jouw boodschap interpreteren. Leer in deze trainingen diverse communicatie- en interviewtechnieken.
8,4
Frame je of word je geframed? In deze verhelderende training leer je van taalstrateeg Lindi Boeije dat framing onvermijdelijk is. Leer hoe jij er zelf effectief mee om kan gaan!
Ook als incompany8,5
Ontdek het échte verhaal achter het ingestudeerde praatje! In deze fascinerende training leer je van Luuk Sengers en Evert de Vos alle aspecten van het journalistieke interview en de uitwerking ervan.
Ook als incompany8,5
De Nederlandse samenleving is enorm divers. Hoe breng je je boodschap over zonder een grote groep mensen uit te sluiten? Dit en meer leer je tijdens de training Inclusief communiceren van trainer Linda Schlief.
Ook als incompany8,3
Je advies afstemmen op de behoeften van de geadviseerde. In deze overtuigende training leer je van Simon Groen een verbindende methode die ervoor zorgt dat je advies eerder wordt aangenomen.
Ook als incompany8,1
Vergroot je impact als facilitator en adviseur. In de training Factor C: Communiceren met projecten leer zonder op de stoel van projectleider te gaan zitten, hoe je projecten communicatiever kunt maken.
Ook als incompany8,7
Ontdek de kracht van Artificial Intelligence (AI) in communicatie & contentcreatie tijdens deze training 'Contentcreatie met Artificial Intelligence (AI)' . Je doet hands-on ervaring op met geavanceerde 'generative AI'-tools, zoals ChatGPT en Bing Image Creator. Transformeer je communicatiestrategie en bereid…
Ook als incompanyMeer doen, in minder tijd, met minder stress. Dat is de kern van deze maatwerk incompany training. Leer samen met je collega's je tijd effectiever gebruiken.
Marketing en communicatie draait om verleiding. Het verleiden van de ander om in te gaan op jouw verzoek. Dat verzoek kan zijn het aanpassen van een bepaalde gewoonte (minder autorijden), het kopen van een product of het gaan gebruiken van…
Train je kritische blik. In deze training leer je samen met je collega's de basisvaardigheden van het journalistieke ambacht: informatie vinden, beoordelen en verwerken in een verhaal.
Snel, goed en veilig naar de kern. In deze incompany training leer je samen met je collega's de technieken die je nodig hebt om elk gesprek tot een goed en constructief einde te brengen.
Met zelfvertrouwen spreken voor publiek. In deze training leer je een verhaal goed voorbereiden én goed overbrengen.
Ontspannen de media te woord staan. In deze training leer je samen met je collega's hoe je overeind blijft in een gesprek met een journalist en hoe je tijdens het gesprek bij je eigen boodschap blijft.
Hoe voelt, proef, ruikt en smaakt het merk van jouw organisatie? In deze incompany training leer je samen met je collega's het gevoel van jullie merk over te brengen op de doelgroep.
Soms moet je praten, soms moet je duwen. In deze verhelderende training leer je wanneer je een onbewust duwtje (nudge) kunt gebruiken en hoe je een succesvolle nudge ontwerpt.
Wat kun je doen als je weerstand verwacht? In deze incompany training leren de deelnemers zo communiceren dat ze lezers en toehoorders meekrijgen in de meest uitdagende situaties.
Zet de volgende stap met SEO. In deze incompany training leer je met je collega's alle geheimen om jouw organisatie nog zichtbaarder te maken in Google.
Waarom doen mensen wat ze doen? Wat zit er achter hun gedrag, en waarom is het zo moeilijk om gedrag te laten veranderen? Tijdens de training Gedragsverandering krijg je de tools en technieken om een goede gedragsveranderende interventie op te…
Tijdens de incompany training Factor P: Burgerparticipatie leren deelnemers van trainer Aart Paardekooper niet alleen activisten en critici aan te trekken, maar ook mensen die hun leven leiden en af en toe met de overheid te maken (willen) hebben. Na…
10
Tijdens de incompany training Creatieve Communicatiestrategieën leren deelnemers van trainer Wil Michels hoe ze een krachtige communicatiestrategie met een heldere focus opstellen. Zo kunnen ze gericht aan de slag met de communicatiedoelen van jouw organisatie.
Spreken jullie vacatures alle doelgroepen aan? Ook doelgroepen die niet lijken op jou en je teamleden? Tijdens de incompany training Inclusieve vacatureteksten schrijven krijgen de deelnemers door meer inzicht in wat een vacature inclusief maakt en welke voordelen dat meebrengt…