1

Transmediale merkstrategie

Hoe voelt, proef, ruikt en smaakt het merk van jouw organisatie? In deze incompany training leer je samen met je collega’s het gevoel van jullie merk over te brengen op de doelgroep.

Beschrijving

Incompany training Transmediale merkstrategie

Waar gaat het verhaal van jouw organisatie nou precies over? Hoe kom je snel bij de essentie en welke woorden, beelden of geluiden gebruik je om duidelijk te communiceren naar de doelgroep? Je komt er achter in de maatwerk incompany training Transmediale merkstrategie. Als je het hebt over hoe je de kernwaarden van je organisatie uitdraagt, dan zijn er verschillende manieren om dat te doen. Maar om het hart van je ‘merk’ te laten spreken, hoe je je verhaal vertelt, welk effect het heeft op de doelgroep, is eigenlijk het belangrijkste. Welk gevoel laat je achter? Is dat het gevoel dat je als ‘merk’ achter wil laten bij de doelgroep? En hoe kan dat anders?

People don’t always remember what you say or even what you do, but they always remember how you made them feel’.’

Maya Angelou

Opbrengst van de incompany training Transmediale merkstrategie

De deelnemers kunnen na de training:

  • Kernwaarden van de organisatie formuleren. Wat is de ‘Why’?
  • Die kernwaarden vertalen naar een merkstrategie.
  • Die merkstrategie transmediaal uitdragen.
  • Een optimaal verhaal vertellen, op de juiste kanalen en op de juiste tijd.

Wat je van de incompany training Transmediale merkstrategie kunt verwachten

Een incompany training is altijd maatwerk. Tijdens de intake bepalen we samen de juiste invulling van het programma. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe de training eruit kan zien:

De training begint met een aantal voorbeelden van merken die het is gelukt om hun verhaal optimaal te vertellen. Samen met je collega’s ga je in een brainstorm op zoek naar de ‘Why’ van jullie eigen organisatie. Je leert hoe je die kernwaarden omzet naar een merkstrategie. Je krijgt opdrachten die je aansporen om met die strategie op een unieke manier effect te bereiken bij je doelgroep. Wat is bijvoorbeeld de geur van jouw organisatie? Daarna leer je hoe je je merkstrategie transmediaal kan uitdragen. Wat werkt op welk kanaal en wanneer. Samen met je collega’s en de trainer bedenken jullie een antwoord op een cruciale vraag: Hoe geeft onze organisatie onze doelgroep het feel good gevoel?

Voor wie is de training bedoeld?

Voor iedereen die betrokken is bij het uitdragen van ‘het verhaal’ van een organisatie/merk op wat voor niveau dan ook.

Wat je vooraf moet weten

Een incompanytraining is maatwerk waar en wanneer jij het wilt. Je stelt samen met onze trainingsadviseur een training samen die een ervaren professional komt geven bij jou op kantoor, online of op een locatie naar keuze.

  • Om de kwaliteit van de training te waarborgen adviseren we een maximum van 10 deelnemende collega’s. Bij grotere aantallen kan het voor de leeropbrengst verstandig te zijn om de groep te splitsen in twee trainingen.
  • Deze training kan ook online worden aangeboden.
  • Het is ook mogelijk om deze training als een een-op-een coaching te boeken.
  • Stem voor aanvang van de training het programma inhoudelijk af met de trainer.
  • Alle deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.
  • In overleg
  • Elke gewenste locatie óf online
  • Afhankelijk van de leerdoelen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Privacybeleid*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×