Wil je beter worden in schrijven? Ben je heel creatief met woorden maar vind je het moeilijk SEO toe te passen in je tekst? Wil je leren hoe je een begrijpelijke tekst schrijft of ontdekken hoe je een speech voorbereidt? Wat je leervraag ook is, onze trainers gaan je hierbij helpen. Maak je keuze uit de diverse schrijftrainingen.
De belangrijkste taalregels kennen en ze kunnen toepassen. In deze training leer je de puntjes op de i te zetten.
Ook als incompany 1 dagDe vorm is vaak net zo belangrijk als de inhoud. In deze training leer je een tekst schrijven die zijn doel bereikt.
Ook als incompany 2 dagen8,8
In deze bezielende training leer je van Cathelijn Schilder hoe je de aandacht van de lezer vastgrijpt en hoe je de doelgroep meer betrekt bij wat je wilt vertellen.
Ook als incompany8,7
Steengoede webteksten. In deze verfrissende training leer je van Merel Roze en Cathelijn Schilder originele en overtuigende online teksten schrijven.
Ook als incompany8,5
Geoptimaliseerd voor Google en toch lekker leesbaar. In deze training leer je van Etienne Donicie hoe algoritmes werken, hoe je content maakt die goed gevonden wordt én je boodschap helder verwoordt.
Ook als incompany8,4
Begrijpelijke, taakgerichte teksten schrijven met een heldere boodschap: dat leer je in deze training. Trainer Eugène van Haaren legt uit waarom schrijven op B1-niveau belangrijk is, welke 'taak' de lezer heeft en meer.
Ook als incompany8,9
Een online eindbaas worden. In deze training leer je van Merel Roze strakke en originele webteksten maken én de ander overtuigen van jouw wijzigingen.
Ook als incompany8,5
In deze training leer je van Dolf Weverink je collega’s helpen betere teksten te schrijven door het doel te achterhalen en ze het dan zelf te laten doen.
Ook als incompany8,3
Teksten redigeren met een frisse, kritische blik. Trainer Hans Vos leert je een foutloze tekst schrijven die lekker loopt én goed aansluit bij de doelgroep.
Ook als incompany8,2
In korte tijd een spetterende speech schrijven. In deze training leer je van Bob de Ruiter een praktische methode om een overtuigend verhaal voor te bereiden en daar een mooie speech van te maken.
Ook als incompany8,9
In deze onderscheidende training leer je van Dolf Weverink en Geert Gratama creatieve en effectieve content maken gebaseerd op een sterk en doordacht concept.
Ook als incompany8,1
Pas de laatste inzichten in de lezerspsychologie toe. In deze verhelderende training leer je van trainer Freerk Teunissen hoe het lezersbrein werkt en hoe je lezers kunt verleiden, boeien en binden.
Ook als incompany9,1
Met jouw verhaal het nieuws halen. In deze training van Eugène van Haaren leer je wat nieuwswaarde heeft en hoe je het verhaal van jouw organisatie onder de aandacht brengt.
Ook als incompanyProper English in plaats van Dunglish. In deze incompany training breng je samen met je collega's je Engelse schrijfvaardigheid naar een hoger niveau.
To bot or not to bot? Dat is niet meer een vraag, maar een zekerheid. Is het soms nog pionieren? Ja. Is het perfect? Nog niet. Is het een hype of ‘here to stay’? Het laatste.
8,4
Een uitgebreide check-up. In deze praktijkgerichte incompany training worden de schrijverskwaliteiten van de deelnemers weer helemaal gefinetuned.
Optimaal schrijven voor het internet. In deze incompany training leer je samen met je collega's duidelijke en aantrekkelijke online teksten maken die uitnodigen tot conversie.
Hoe schrijf je een nieuwswaardig verhaal? In deze incompany training leer je samen met je collega's jullie doelgroep boeien met aantrekkelijke en voor hun interessante kopij.
Hoe maak je van een notitieblok vol interessante verhalen een boeiende tekst die de lezer raakt? In deze training leer je samen met je collega's een interview uitwerken.
Beestachtig goed bloggen. In deze incompany training leer je samen met je collega's een goede invalshoek kiezen en een beknopt maar bijzonder verhaal schrijven.
Een mailchimp nieuwsbrief maken die je onderscheidt van de massa. In deze incompany training leer je samen met je collega's hoe je een de nieuwsbrief mooi opmaakt én vult met pakkende content.
Hoe klinkt de stem van jouw organisatie? In deze incompany training leer je samen met je collega's hoe je de externe communicatie een prettig en eenduidig geluid geeft.
Schrijven voor niet-schrijvers. In deze incompany training leer je samen met je collega's inhoudelijk teksten duidelijker, spannender en overtuigender op te schrijven.
8,5
Je gebruikers over de streep trekken. In deze incompany training leren deelnemers hoe ze beproefde technieken inzetten om online conversiedoelen te halen.