1

Neuromarketing

Marketing en communicatie draait om verleiding. Het verleiden van de ander om in te gaan op jouw verzoek. Dat verzoek kan zijn het aanpassen van een bepaalde gewoonte (minder autorijden), het kopen van een product of het gaan gebruiken van een dienst.

Beschrijving

Incompany workshop Neuromarketing

Om op dat grote verzoek in te kunnen gaan begint jullie doelgroep aan een reis met enorm veel kleine contactmomenten. Ieder contactmoment is een ‘mini verzoek’ en dus een moment waarop men besluit om wel of niet verder te gaan met zijn reis.

Door te begrijpen hoe ons brein werkt en welke aannames ons brein allemaal maakt (biases), kunnen jij en jouw collega’s de doelgroep van jullie organisatie continu prikkelen om de volgende stap te zetten.

Resultaat van de incompany workshop

De deelnemers kunnen na de workshop Neuromarketing:

  • De klantreis begrijpen met basiskennis van het brein
  • De praktische handvatten uit de workshop inzetten
  • Grote of kleine marketingverzoeken opzetten of verbeteren

Wat je van de incompany workshop Neuromarketing kunt verwachten

Een incompany training is altijd maatwerk. Tijdens de intake bepalen we samen de juiste invulling van het programma. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe de training eruit kan zien:

In de workshop bespreken we de kracht van onbewuste, staan we kort stil bij hoe het brein werkt, krijgen jij en je collega’s een aantal praktische handvatten aangereikt om toe te passen en komen veel cases voorbij. Jullie hebben na de workshop gegarandeerd een aantal ideeën opgedaan waarmee jullie direct aan de slag kunt.

De workshop is zo veel mogelijk verdeeld over verschillende touchpoints van de klantreis, omdat de technieken werkelijk iedere vorm van communicatie kunnen verbeteren. Naast de voor de hand liggende website en leadpagina’s is er ook aandacht voor onderlinge communicatie en zelfs binnen de opvoeding. Communicatie is overal en dus overal te optimaliseren.

Voor wie is de training bedoeld?

De workshop is voor alle communicatieprofessionals binnen de (Rijks-)overheid, het bedrijfsleven en non-profit.

Wat je vooraf moet weten

Een incompany training is maatwerk: waar en wanneer jij het wilt. Je stelt samen met onze trainingsadviseur een training samen die een ervaren professional geeft bij jou op kantoor, online of op een locatie naar keuze.

  • Om de kwaliteit van de training te waarborgen adviseren we een maximum van 10 deelnemende collega’s. Bij grotere aantallen kan het voor de leeropbrengst verstandig te zijn om de groep te splitsen in twee trainingen.
  • Een laptop tijdens de workshop is handig.
  • Alle deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.
  • In overleg
  • Elke gewenste locatie óf online
  • Afhankelijk van de leerdoelen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Privacybeleid*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×