u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Transmediale storytelling

Transmediale storytelling

Elk bedrijf/merk is uniek. Vertel je verhaal optimaal

Omschrijving van de training Transmediale storytelling

In deze kort maar krachtige training krijg je helder inzicht in het belang van transmediale storytelling. Hoe makkelijk maar ook hoe belangrijk het is om je merk en je kansen in kaart te brengen.

Doel

Elk merk is uniek, maar alleen een goed merk heeft een goed verhaal. Dus wil je relevante en waardevolle storytelling als kloppend hart van je business. Maar hoe doe je dat eigenlijk en waarom is het zo belangrijk? Hoe kom je tot de kern en hoe creëer ik ambassadeurs voor mijn merk?

Wat komt aan bod bij de training Transmediale storytelling?

Leren

  • Inzicht krijgen over het belang van het vertellen van een optimaal verhaal, uitgedragen op de juiste kanalen en op de juiste tijd.

Doen

  • Brainstormsessie en/of oefening

– Schrijf je verhaal als een sprookje: oefening die je inzicht geeft in de eenvoud van je vertelling

– Paperclip, out of the box denken

Resultaat

  • Op een actieve, enthousiaste manier een helder inzicht krijgen in het belang van optimale transmediale Storytelling.

Voor wie is de training Transmediale storytelling bedoeld?

Voor iedereen met een eigen bedrijf/merk, of werkend bij een bedrijf/merk, binnen alle lagen van de organisatie die te maken heeft met het werken aan of uitdragen van ‘het verhaal’.

Op zoek naar een andere training? Bekijk onze trainingsagenda!

PRIJS:
€ 355,- excl. 21% btw
LOCATIE:
Aristo Amsterdam
TIJDSTIP:
09.30 - 16.30 uur, lunch is inbegrepen
DATUM:
16 november 2018

Meld je aan!

direct aanmelden voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Trainer: Esther Mutsaers

Esther Mutsaers

lees meer over Esther Mutsaers