Je doelgroep informeren is niet langer voldoende. De echte uitdaging? Hen inspireren tot actie! De focus op hoe je het gedrag van je doelgroep kunt veranderen, wordt steeds belangrijker binnen het communicatievak. We weten allemaal dat we bepaalde gewoontes beter kunnen laten, zoals lang stilzitten, drinken of roken. Maar hoe overbrug je de gap tussen weten en écht doen? Om dat te ontdekken, organiseert Babbage Company ‘Aan de slag met gedrag’. Een dag vol interactieve sessies en inspirerende cases, waar je alles leert over communicatie en gedragsverandering.
Gedragswetenschap wordt steeds belangrijker binnen communicatie. Voor iedereen die hiermee te maken heeft, of voor de communicatieprofessional met interesse in gedragsverandering, organiseren wij op donderdag 11 april 2024 ‘Aan de slag met gedrag’ in het Aristo Meeting Center Amsterdam (Sloterdijk). Een dag waarin jij leert hoe je met de juiste communicatie het gedrag van je doel groep écht kan beïnvloeden. Na deze dag weet je hoe je gedragswetenschap kan toepassen in de praktijk.
Tijdens deze dag worden verschillende workshops gegeven door professionals uit het vak, die de afgelopen jaren toongevend zijn geweest voor de manier waarop ‘gedragscommunicatie’ zich heeft ontwikkeld. Een unieke kans om jouw kennis over gedragsverandering bij te spijkeren!
Voor alle communicatieprofessionals, communicatieadviseurs, brand managers, marketeers, leden van crisisteams en voor iedereen die in het werk te maken heeft met gedragsverandering en gedragsgedreven communicatie.
Lindi Boeije
Meer over Lindi Boeije
Letty de Nijs
Meer over Letty de Nijs
Mats Postema
Meer over Mats Postema
Joris van Amerom
Meer over Joris van Amerom
"*" geeft vereiste velden aan