u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Online storytelling

Online storytelling

Omschrijving van de training Online storytelling

Alles blijft beter hangen als je er een goed verhaal van maakt. Bedrijven en organisaties weten dat allang. Maar hoe vertel je een verhaal via internet? Welke nieuwe mogelijkheden bieden online media om jouw doelgroep te bereiken en blijvend te boeien? Hoe kun je fans een deel van jouw verhaal laten vertellen?

Deze training biedt je een compleet overzicht van online storytelling. Niet alleen ‘bekende’ media als Twitter, Facebook en YouTube komen aan de orde. Ook het beeldplatform Pinterest en tools als Storify worden behandeld.

Verwacht een levendige en interactieve training vol tips en voorbeelden die je meteen kunt toepassen.

De workshop is speciaal ontwikkeld voor mensen die willen weten hoe ze storytelling concreet inzetten in hun organisatie of storytelling naar een hoger plan willen tillen.

Wat komt aan bod bij Online storytelling?

  • De kracht van verhalen
  • Storytelling met sociale media
  • Hulpmiddelen voor het presenteren van digitale content
  • Praktijkoefening

Voor wie is de training Online storytelling bedoeld?

Marketeers, communicatieprofessionals, social mediamanagers, webredacteuren, contentmanagers, brandmanagers, ondernemers en eigenaren van webshops die willen leren hoe ze online een boeiend verhaal presenteren.

PRIJS:
€ 350,- excl. 21% btw
LOCATIE:
[De Redactie]Monnickendam
TIJDSTIP:
09.30 - 16.30 uur, lunch is inbegrepen
DATUM:

Meld je aan!

direct aanmelden voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Docent: Paulus Veltman

Paulus Veltman

Paulus Veltman helpt mensen, bedrijven en organisaties om hun doelen te bereiken met behulp van internet en online media. Hij is een veelgevraagd spreker, trainer en adviseur. Daar ging een succesvolle loopbaan in het bedrijfsleven aan vooraf. Als projectmanager was Paulus verantwoordelijk voor een hele serie innovatieve internetprojecten. Daarnaast hield hij zich bezig met bedrijfsopleidingen en kennisdeling.

Paulus combineert een heldere visie op nieuwe media met veel praktische ervaring. Zijn stijl is gepassioneerd en inspirerend. Hij weet mensen te raken en in beweging te brengen. Bij dat alles blijft hij kritisch en realistisch, wat zijn publiek en opdrachtgevers zeer waarderen.

Hij schrijft onder meer voor Marketingfacts, het grootste weblog over online marketing van Nederland. Veel mensen hebben Twitter ontdekt aan de hand van zijn populaire (gratis) startershandleiding. Als actief lid van de Professional Speakers Association Holland, de beroepsvereniging voor sprekers, zet hij zich in voor kennisdeling door vakgenoten.

lees meer over Paulus Veltman

Ervaringen

8

Door de praktische oefeningen krijg je veel handvatten om na de cursus zelf aan de slag te gaan met storytelling

8 - Joske van Lith
Coördinator ANWB

meer klantervaringen