Waarom we doen wat we doen, denken hoe we denken en zijn wie we zijn? Psychologie: ik kan er hele artikelen over verslinden. Niet zo gek dat de training Verleidend schrijven: toegepaste lezerspsychologie mijn aandacht trok. In deze training onderzoek…
Waar gaat het verhaal van je organisatie precies over? Welke woorden, beelden of geluiden gebruik je om duidelijk te communiceren naar de doelgroep? Branded content expert Esther Mutsaers leert communicatieprofessionals de essentie van hun merk scherp stellen en het vervolgens…
Kraak je je hersens over een pakkende introtekst maar kom je niet op de juiste woorden? Online heb je slechts een paar seconden om de aandacht van de lezer te grijpen en een goede indruk te maken. Maar hoe? Geen zorgen,…
Social media is een vak. Als je echt ambitie hebt met je account (op welk netwerk dan ook) dan moet je aan de slag. Elja Daae, socialmedia-expert en trainer bij De Redactie, geeft je maar liefst 19 tips cadeau! –…
We vroegen cursist Miriam Kooger, redacteur bij Avans Hogeschool, hoe ze de online training Conversiegericht schrijven heeft ervaren. In deze rubriek deelt ze haar verhaal. Conversiegericht schrijven En daar zaten we dan, achter ons beeldscherm naar de trainer te luisteren.…
Na jaren de Summerschool in regio Waterland te hebben georganiseerd, is het tijd voor iets nieuws! Dit jaar volg je onze training(en) op een bijzondere, ‘muzikale’ locatie in Amstelveen: Music Meeting Lounge. Op steenworp afstand ligt het mooie natuurgebied De Poel…
 Social mediaTips
Wat leuk dat je hebt meegedaan aan De Redactie Social Media Quiz. Hoe goed heb je gescoord denk je? Hieronder lees je alle antwoorden op de quizvragen. Wil je graag leren hoe je social media slim en krachtig inzet? De training…
Nog een paar weken en dan gaat de Summerschool weer van start! De hele zomer volg je bij De Redactie boeiende workshops van ervaren vakspecialisten. Bekijk hier welke training(en) je alvast kunt boeken. Met kortingscode summerschool ontvang je 10% korting!…
 Blog
Een slechte titel van je blogartikel of e-mailnieuwsbrief kan je klanten kosten. Een goede titel vergroot de kans dat de bezoeker verder leest en meer van je wil weten. Hoe meer de lezers van je leren, hoe meer ze je…