15 titelsuggesties voor de titel van je nieuwsbrief

Leestijd: 1 minuut
nieuwsbrieven maken
De training Nieuwsbrieven schrijven en opmaken is een aanrader voor iedereen die te maken heeft met nieuwsbrieven en MailChimp. Je krijgt alle schrijftips en handvatten die je nodig hebt om meer succes te boeken in minder tijd. Na afloop sta je te popelen om je eerstvolgende nieuwsbrief in elkaar te zetten. Gegarandeerd.
Marlene Rooseman en Martijn Baltes geven samen deze workshop. Martijn geeft je in dit artikel alvast 15 suggesties voor een goede titel. Want dat is tenslotte het eerste wat je ontvangers in hun mailbox zien! En een slechte titel kan je zelfs lezers of klanten kosten.

15 titelsuggesties voor je nieuwsbrief die uitnodigen tot openen, lezen (en kopen) 

Een slechte titel van je blogartikel of e-mailnieuwsbrief kan je klanten kosten. Een goede titel vergroot de kans dat de bezoeker verder leest en meer van je wil weten. Hoe meer de lezers van je leren, hoe meer ze je gaan waarderen en vertrouwen, en uiteindelijk gaan zien als de expert om zaken mee te doen.

Schrijf je regelmatig e-mailnieuwsbrieven? Pas dan op voor deze valkuil: het meteen prijsgeven van de oplossing. Wat je kunt doen is de oplossing verwijderen uit de titel en beginnen met:

  • Zo krijg je meer…
  • Waarom je…
  • Hoe je makkelijk…
  • 5 manieren om…
  • 7 stappen om…
  • 40 ideeën om…
  • Je belangrijkste vaardigheid voor…
  • De belangrijkste stap voor…
  • De 3 benodigdheden voor
  • Voorbeelden van…
  • Praktijkverhaal van een…

Of stel een vraag:

  • Maak jij je schuldig aan…?
  • Heb jij de juiste…?
  • Ook geen zin meer in…?
  • Ben jij klaar voor…?

Wil je (veel) meer leren over het maken en schrijven van nieuwsbrieven? Meld je dan nu aan voor de Summerschool!

×
Direct contactBel me terug





  • De Redactie
  • Gooische Kaai 15
  • 1141TV Monnickendam

  • info@deredactie.nl
  • 0299 - 65 38 53
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64TRIO 0781 515 858
  • KVK: 36040811
×