15 suggesties voor de titel van je nieuwsbrief die uitnodigen tot openen en lezen

Leestijd: 1 minuut
Screenshot van de nieuwsbrief van De Redactie

Een slechte titel van je blogartikel of e-mailnieuwsbrief kan je klanten kosten. Een goede titel vergroot de kans dat de bezoeker verder leest en meer van je wil weten. Hoe meer de lezers van je leren, hoe meer ze je gaan waarderen en vertrouwen, en uiteindelijk gaan zien als de expert om zaken mee te doen.

Schrijf je regelmatig e-mailnieuwsbrieven? Pas dan op voor deze valkuil: het meteen prijsgeven van de oplossing. Wat je kunt doen is de oplossing verwijderen uit de titel en beginnen met:

  • Zo krijg je meer…
  • Waarom je…
  • Hoe je makkelijk…
  • 5 manieren om…
  • 7 stappen om…
  • 40 ideeën om…
  • Je belangrijkste vaardigheid voor…
  • De belangrijkste stap voor…
  • De 3 benodigdheden voor
  • Voorbeelden van…
  • Praktijkverhaal van een…

Of stel een vraag:

  • Maak jij je schuldig aan…?
  • Heb jij de juiste…?
  • Ook geen zin meer in…?
  • Ben jij klaar voor…?

 

 

Een online eindbaas worden. In deze training leer je strakke en originele webteksten maken én de ander overtuigen van jouw wijzigingen.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×