Rudolph Strickwold en Isabel Boerdam vallen in de prijzen op C-DAY

Leestijd: 2 minuten
C-DAY18 Logeion Communicatieman en Talent

Rudolph Strickwold, directeur Marketing en Commercie van Hulphond Nederland, is verkozen tot Communicatieman van 2018. ‘Strickwold heeft Hulphond Nederland stevig op de kaart gezet. In zijn sponsorproposities en -overeenkomsten is hij creatief en succesvol. Zijn persoonlijke communicatie is misschien wel zijn sterkste wapen’, aldus juryvoorzitter Noud Bex.
Isabel Boerdam, eigenaar van de blog ‘De Hippe Vegetariër’ en het recent opgerichte Green Food Lab, is het CommunicatieTalent van 2018.

De onafhankelijke vakjury heeft de kandidaten beoordeeld op 4 criteria: inspirerend, innovatief, impact en individuele bijdrage. Strickwold heeft met zijn campagne ‘Superteams’ een recordbedrag opgehaald. Hij neemt het stokje over van Wim van der Weegen, de Communicatieman van 2017. De jury was ook onder de indruk van de andere twee finalisten: Augusta Noya (Spaarne Gasthuis) en Frank Tebbe (Het Nederlandse Rode Kruis).

CommunicatieTalent van 2018

De prijs voor het aanstormend talent onder de 30 jaar ging naar Isabel Boerdam, zij organiseerde afgelopen maart de Nationale Week Zonder Vlees. ‘Het oprichten van de stichting, het werven van partners én het bedenken en uitvoeren van een uitgekiend, creatief en innovatief communicatieprogramma: Isabel heeft het voor elkaar gekregen. Met jaloersmakend mooie resultaten’, aldus de jury. Naast haar eigen blog en bedrijf, werkt Boerdam ook als freelance consultant bij Omnicom PR Group NL. Ze nam het op tegen twee andere talenten: Soraya Koendjbiharie (Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en Paulien Trommelen (Future Communication). Boerdam is de opvolger van Laura Peels, het CommunicatieTalent van 2017.

De bezoekers van C-DAY18 mochten stemmen op hun favoriete kandidaat. Deze publieksstem telde mee in het toekennen van de prijzen. De jury en het publiek waren het onverdeeld met elkaar eens. Dit jaar bestond de jury uit voorzitter Noud Bex (Bex*communicatie), Arjen Boukema (ING Nederland), Ella Broos (ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid), Gonda Duivenvoorden (Brainwork Communicatie), Cathelijne Janssen (Cateau Communicatie), Mariëlle Kakebeeke (Yacht) en Rocco Mooij (zzp’er).

×
  • Babbage Company
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@babbage.nl
  • 020-4414707
  • Btw: NL8077.07.788.B01
  • IBAN: NL97RABO 0111 5338 56
  • KVK: 30154318
×