Na de feestdagen lijken veel mensen last te krijgen van de beruchte januari-dip. Herkenbaar? Geef je creatieve ik een oppepper en start het jaar volop inspiratie!
28 januari – De kracht van het beeld
Voor cursisten is deze training vaak letterlijk een eyeopener. In twee dagen, of tijdens een incompanytraining, krijg je grip op wat goed en krachtig beeld is en neem je afscheid van de mooi-lelijk discussie. Je leert dat sterk beeld niet duur hoeft te zijn. En hoe je tekst-beeld valkuilen omzeilt, en in plaats daarvan kunt zorgen voor een 1 + 1 = 3 effect waarbij tekst en beeld elkaar versterken. Lees meer >>
31 januari – Online storytelling
Alles blijft beter hangen als je er een goed verhaal van maakt. Merken, bedrijven en organisaties maken daar al heel lang dankbaar gebruik van. Maar hoe vertaal je de kracht van verhalen naar digitale platforms? Deze training biedt je een compleet overzicht van online storytelling. Niet alleen ‘bekende’ media komen aan de orde, ook het beeldplatform Pinterest en tools als Storify worden behandeld. Lees meer >>
31 januari – Beïnvloeden met taal
Zeg je liever ontwikkelingssamenwerking of ontwikkelingshulp? Is stemmen een recht of een plicht? Welke woorden je kiest heeft een flinke impact op hoe mensen jouw boodschap zullen interpreteren. In deze eendaagse training zie je dat framing onvermijdelijk is en leer je hoe je er zelf effectief mee om kan gaan. Lees meer >>
Bekijk hier het volledige trainingsaanbod