Merkstrategie in een uur

Dit merk slaapt, kus het wakker

Dolf heeft iets met ‘tot leven wekken’. Tijdens DeMoordOpHetWerkwoord waren het werkwoorden, nu zijn het slapende merken. Half vergeten, maar de moeite waard om nieuw leven in te blazen.

Je gaat op zoek naar de ziel van het merk en brengt het weer tot leven. En dat is een opdracht die je uitnodigt om strategisch en vooral creatief te denken, want je presenteert met je teamgenoten dat afgestofte merk in al zijn of haar nieuwe glans en glorie. En dat zonder tussenkomst van AI! Je laat zien wat het voor welke doelgroepen betekent. Een paar kopregels, een schets, stukje copy en ideeën om de resultaten van jullie brand revitalization te introduceren.

‘Eerst een idee’, zegt Dolf Weverink. Een creatief idee dat past bij de ambitie van het merk, het product of de dienst en vooral bij de doelgroep. Relevant opvallen, met een creatief concept dat duidelijk is en de belofte dramatiseert. Geweldig om te doen, en als je het te pakken hebt, rollen je teksten zo uit je vingers en kom je A3’tjes te kort om al je campagne-ideeën uit te werken.

Maak kennis met de spreker!

Dolf Weverink is schrijftrainer, coach en tekstschrijver. Hij publiceerde Schrijven met lef en liefde en Lola en de rode ballen, tips voor schrijfcoaches en schrijftrainers.

Expeditie Content 2024:

Dé meest veelzijdige expeditie voor communicatieprofessionals, contentspecialisten en (web)redacteuren. Dat is Expeditie Content, een evenement van Babbage Company. Een reis vol verrassende en inspirerende workshops over (online) redactie, content en communicatie.

Schrijf je in!
×
  • Babbage Company
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@babbage.nl
  • 020-4414707
  • Btw: NL8077.07.788.B01
  • IBAN: NL97RABO 0111 5338 56
  • KVK: 30154318
×