1

Zakelijk vloggen

Verrassend voor de dag met video. In deze incompany training leer je samen je collega’s hoe je jullie organisatie in de kijker zet met vloggen.

Beschrijving

Incompany training Zakelijk Vloggen

Video werkt zo onweerstaanbaar en direct, dat bedrijven en organisaties er graag hun relaties mee informeren. Je straalt persoonlijkheid uit, bent online goed zichtbaar en een videoblog zegt meer dan 1000 woorden. Maar een goede vlog maken is nog niet zo makkelijk; Hoe krijg je het technisch voor elkaar? Hoe breng je het verhaal over dat jij wil vertellen? En hoe zorg je ervoor dat je er vindbaar mee wordt? In de maatwerk incompany training Zakelijk vloggen ontwikkelen de deelnemers in korte tijd intensief hun vlogvaardigheden.

Opbrengst van de incompany training Zakelijk Vloggen

De deelnemers kunnen na de training:

  • Benoemen wat een videoblog krachtig maakt en die principes toepassen voor de doeleinden van de organisatie.
  • Gemakkelijker voor de camera staan
  • Diverse technieken toepassen om een vlog te laten sprankelen.
  • Een onderzoek, presentatie, introductie of verslag vertalen naar een beeldverhaal dat tot het laatste shot bekeken wordt.
  • Opnames beoordelen en weten waarmee je de kijker bindt.
  • Een vlog online zetten, verspreiden en zorgen dat deze goed vindbaar is.

Wat je van de incompany training Zakelijk Vloggen kunt verwachten

Een incompany training is altijd maatwerk. Tijdens de intake bepalen we samen de juiste invulling van het programma. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe de training eruit kan zien:

Tijdens de trainingsdag leer je jouw onderzoek, presentatie, introductie of verslag te vertalen naar een aantrekkelijke videoblog. Je neemt samen met je collega’s video op met je eigen telefoon of camera en bewerkt die met je telefoon of computer.

Je gaat aan de slag om je verhaal in een beeldverhaal van meerdere shots om te zetten. Daarna leer je hoe je visueel de aandacht krijgt en vasthoudt. Samen met je collega’s bepaal je wat bij jouw bedrijf of organisatie past en hoe een bondige en frisse presentatie de kijker aan je bindt. Opnames vinden in en om de trainingslocatie plaats. Tussendoor krijg je persoonlijke feedback en schaaf je bij.

We bekijken het beeldmateriaal en je leert experimenteren met verschillende principes van videobewerking tot je vlog sprankelt! Tot slot leer je hoe je je eindversie verspreidt onder je relaties, hoe je de vlog online zet en hoe je ervoor zorgt dat zoekmachines deze beter kunnen vinden.

Voor wie is de training bedoeld?

  • Bedrijven en organisaties die hun klanten en relaties willen informeren via video
  • Bedrijven en organisaties die willen ontdekken wat het medium video voor hun kan betekenen

Wat je vooraf moet weten

Een incompanytraining is maatwerk waar en wanneer jij het wilt. Je stelt samen met onze trainingsadviseur een training samen die een ervaren professional komt geven bij jou op kantoor, online of op een locatie naar keuze.

  • Om de kwaliteit van de training te waarborgen adviseren we een maximum van 10 deelnemende collega’s. Bij grotere aantallen kan het voor de leeropbrengst verstandig te zijn om de groep te splitsen in twee trainingen.
  • Deze training kan ook online worden aangeboden.
  • Het is ook mogelijk om deze training als een een-op-een coaching te boeken.
  • Stem voor aanvang van de training het programma inhoudelijk af met de trainer.
  • Alle deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.
  • In overleg
  • Elke gewenste locatie óf online
  • Afhankelijk van de leerdoelen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Privacybeleid*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×