u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Webcare

Webcare

Omschrijving van de training Webcare 

We ondersteunen klanten steeds vaker via online kanalen als Twitter, Facebook en WhatsApp. In Nederland noemen we dat meestal ‘webcare’.

Nog niet zo heel lang geleden was het vooral iets voor grote bedrijven als NS en KLM, maar die tijd is voorbij. Veel organisaties in de publieke sector zijn inmiddels aangehaakt, net als lokale ondernemers en bedrijven op de zakelijke markt. Als je klanten hebt en een Facebookpagina, dan doe je eigenlijk automatisch aan webcare.

Voor wie is de training bedoeld?

Deze training is geknipt voor iedereen die beroepshalve te maken heeft met online klantencontact of meer wil weten over dit werkterrein. De trainer, Paulus Veltman, heeft veel zorg besteed aan de opzet. Zowel strategie als praktijk komen uitgebreid aan de orde. Theorie maakt hij concreet met een schat aan praktijkvoorbeelden, vaak uit eigen ervaring, en korte opdrachten. Hij besteedt ook aandacht aan heikele onderwerpen als haters en het voorkomen van reputatieschade.

Webcare is een inspirerende training waarmee je meteen concreet aan de slag kunt.

Wat komt aan bod bij de training Webcare? 

● Klantverwachtingen en service level
● Organisatie
● Empathisch en persoonlijk reageren
● Tone of voice en aanspreekvorm
● Omgaan met lastige gevallen
● Hug Your Haters
● Tools
● Trends (chatbots, Social CRM)
● Reputatieschade voorkomen
● Diverse praktijkcases en korte oefeningen

Maak van je haters je fans: 5 tips voor webcare

Wat klanten vinden 

Waardevolle webcaretraining voor Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier

Op zoek naar een andere training? Bekijk onze trainingsagenda

 

PRIJS:
Vraag een vrijblijvende offerte aan
LOCATIE:
Bij u op locatie
DATA:
In overleg
DEZE TRAINING IS OOK BESCHIKBAAR ALS:

Vraag een offerte aan!

vraag een offerte aan voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Trainer:

geen trainer of spreker gevonden