u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Verhalen maken met impact

Verhalen maken met impact

Van bereik naar impact  

Je hebt al een tijd ervaring met contentstrategie en al een aantal goede cases neergezet, maar vindt dat de content meer kan bijdragen aan het merk. Of je bent een journalist die het gevoel heeft dat er nog wel wat meer te halen viel uit dat ene goede verhaal. Deze training is een uitgelezen kans om meer impact te maken met jouw content.

Hoe zorg je ervoor dat jouw content onderscheidend is? Hoe breng je een verhaal aan de man via bijvoorbeeld sociale media? Hoe rapporteer je niet alleen op bereik, maar ook op de impact die een verhaal maakt? En hoe haal je (nog) meer uit een succesvol verhaal? Je gaat aan de slag met je eigen merk en/of je eigen verhalen, zodat je met nieuwe ideeën terugkomt op je werkplek.

Wat komt aan bod bij de training Van bereik naar impact?

  • Insteek: hoe kom ik tot een onderscheidende invalshoek die past bij de missie van het merk en die effect heeft op je doelgroep?
  • De contentpiramide: welke typen content maak ik en hoe versterken ze elkaar?
  • Middelen: welke middelen – beeld, video – dragen bij aan mijn verhaal en hoe zet ik ze zo effectief mogelijk in?
  • Distributie: hoe zorg ik voor bereik voor de content?
  • Aanschrijven: hoe verkoop ik het verhaal aan de lezer?
  • Rapporteren: hoe meet ik de impact van een verhaal?
  • Campagne: hoe maak ik een campagne van een one off verhaal?

Voor wie is de training Van bereik naar impact bedoeld?

De training is geknipt voor contentmarketeers en journalisten die meer impact willen maken met hun content. Het maakt niet uit of je in dienst bent, als zelfstandige werkt of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging.

 

PRIJS:
Vraag een vrijblijvende offerte aan
LOCATIE:
Bij u op locatie
DATA:
In overleg
DEZE TRAINING IS OOK BESCHIKBAAR ALS:

Vraag een offerte aan!

vraag een offerte aan voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Trainer:

geen trainer of spreker gevonden