u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > SUMMERSCHOOL – Van bereik naar impact

SUMMERSCHOOL – Van bereik naar impact

Verhalen maken met impact  

Je hebt al een tijd ervaring met contentstrategie en al een aantal goede cases neergezet, maar vindt dat de content meer kan bijdragen aan het merk. Of je bent een journalist die het gevoel heeft dat er nog wel wat meer te halen viel uit dat ene goede verhaal. Deze summerschoolsessie is een uitgelezen kans om meer impact te maken met jouw content.

Hoe zorg je ervoor dat jouw content onderscheidend is? Hoe breng je een verhaal aan de man via bijvoorbeeld sociale media? Hoe rapporteer je niet alleen op bereik, maar ook op de impact die een verhaal maakt? En hoe haal je (nog) meer uit een succesvol verhaal? Je gaat aan de slag met je eigen merk en/of je eigen verhalen, zodat je met nieuwe ideeën terugkomt op je werkplek.

Wat komt aan bod bij de training Van bereik naar impact?

  • Insteek: hoe kom ik tot een onderscheidende invalshoek die past bij de missie van het merk en die effect heeft op je doelgroep?
  • De contentpiramide: welke typen content maak ik en hoe versterken ze elkaar?
  • Middelen: welke middelen – beeld, video – dragen bij aan mijn verhaal en hoe zet ik ze zo effectief mogelijk in?
  • Distributie: hoe zorg ik voor bereik voor de content?
  • Aanschrijven: hoe verkoop ik het verhaal aan de lezer?
  • Rapporteren: hoe meet ik de impact van een verhaal?
  • Campagne: hoe maak ik een campagne van een one off verhaal?

Voor wie is de training Van bereik naar impact bedoeld?

De training is geknipt voor contentmarketeers en journalisten die meer impact willen maken met hun content. Het maakt niet uit of je in dienst bent, als zelfstandige werkt of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging.

 

PRIJS:
€ 355,- excl. 21% btw
LOCATIE:
Monnickendam
TIJDSTIP:
09.30 - 16.30 uur, lunch is inbegrepen
DATUM:
10 juli 2018

Meld je aan!

direct aanmelden voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Trainer: Gonnie Spijkstra

Gonnie Spijkstra werkt als contentmarketeer in de journalistiek (ja, echt). Ze helpt mediabedrijven om impact te maken met hun meest onderscheidende verhalen. Door een verhaal uit te bouwen tot een campagne en soms zelfs een verhaal te maken óver het verhaal, begrijpen lezers beter waarvoor ze bij het mediamerk moeten zijn en waarom hun content zo waardevol is.

lees meer over Gonnie Spijkstra