1

UX Design

In deze incompany training leer je samen met je collega’s hoe je de website van jouw organisatie gebruiksvriendelijker en daardoor succesvoller maakt.

Beschrijving

Incompany training UX Design

UX staat voor User Experience, oftewel gebruikerservaring. Dit is het gevoel dat een bezoeker meekrijgt bij het bezoeken van bijvoorbeeld een website of app. Een goede gebruikerservaring geeft de bezoeker een positief gevoel en verliest de wensen van de klant niet uit het oog. Dit leidt tot terugkerende bezoekers en meer conversie (denk aan: inschrijven van kandidaten, verkopen in een webshop of aanmeldingen voor de nieuwsbrief). Het hele UX-design draagt hier aan bij. In de maatwerk incompany training UX Design ligt de focus op de talige kant van UX.  Met welke woorden heb je het meeste impact op je gebruikers?

Opbrengst van de incompany training UX Design 

De deelnemers kunnen na de training:

  • De basisprincipes van een goed UX design benoemen.
  • Converterende call to actions (CTAs) schrijven.
  • Micro content maken.
  • De 7 principes van Cialdini toepassen op een UX design.
  • A/B test inzetten om de gebruikerservaring te verbeteren.
  • Neuromarketing gebruiken om gebruikers te overtuigen.

Wat je van de incompany training UX Design kunt verwachten

Een incompany training is altijd maatwerk. Tijdens de intake bepalen we samen de juiste invulling van het programma. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe de training eruit kan zien:

De training begint met voorbeelden van verschillende UX Designs. Wat werkt en wat niet? Je leert een aantal basisprincipes van UX design gebaseerd op neuromarketing en de theorie van Cialdini. Samen met je collega’s houd je, op basis van die principes, de website van je eigen organisatie tegen het licht. Wat kan er beter? Je krijgt een aantal opdrachten waarmee je leert converterende call to actions te schrijven. Ten slotte maak je samen met je collega’s een plan om de gebruikerservaring van de website van jouw organisatie te verbeteren.

Voor wie is de training bedoeld?

De training is bedoeld voor bedrijven en organisaties die de gebruikerservaring van hun website willen verbeteren.

Wat je vooraf moet weten

Een incompanytraining is maatwerk waar en wanneer jij het wilt. Je stelt samen met onze trainingsadviseur een training samen die een ervaren professional komt geven bij jou op kantoor, online of op een locatie naar keuze.

  • Om de kwaliteit van de training te waarborgen adviseren we een maximum van 10 deelnemende collega’s. Bij grotere aantallen kan het voor de leeropbrengst verstandig te zijn om de groep te splitsen in twee trainingen.
  • Deze training kan ook online worden aangeboden.
  • Het is ook mogelijk om deze training als een een-op-een coaching te boeken.
  • Stem voor aanvang van de training het programma inhoudelijk af met de trainer.
  • Alle deelnemers ontvangen een certificaat van deelname.
  • In overleg
  • Elke gewenste locatie óf online
  • Afhankelijk van de leerdoelen

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Privacybeleid*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×