1
2
1

De essentie van je merk

Beschrijving

In deze workshop leer je de kernwaarden van je organisatie op een creatieve manier uitdragen.

Wat kun je verwachten?

Waar gaat het verhaal van jouw organisatie nou precies over? Hoe kom je snel bij de essentie en welke woorden, beelden of geluiden gebruik je om duidelijk te communiceren naar de doelgroep? Je leert het in de workshop De essentie van je merk.

Als je het hebt over hoe je de kernwaarden van je organisatie uitdraagt, dan zijn er verschillende manieren om dat te doen. Maar om het hart van je ‘merk’ te laten spreken, hoe je je verhaal vertelt, welk effect het heeft op de doelgroep, is eigenlijk het belangrijkste. Welk gevoel laat je achter? Is dat het gevoel dat je als ‘merk’ achter wil laten bij de doelgroep? En hoe kan dat anders?

‘People don’t always remember what you say or even what you do, but they always remember how you made them feel’.
– Maya Angelou

Voor wie bedoeld?

Voor alle communicatieprofessionals, marketingspecialisten die ook in hun werk te maken hebben met (employer) branding en het neerzetten van je merk!

De spreker

Esther was hoofdredacteur, adjunct hoofdredacteur en op freelance basis managing editor van verschillende bladen bij diverse uitgeverijen. Ze creëerde customm content voor o.a. Hampshire Hotels/CheckIn magazine en NS/SPOOR magazine en Bever sport. Ze stuurde jarenlang vele stylisten en fotografen aan als chef mode en lifestyle voor verschillende doelgroepen. Esther is een expert op het gebied van branded content en geeft onder andere les aan de studenten van Artemis.

Programma

18.30-1900: Inloop
1900-21.30: Workshop, met pauze tussendoor
21.30-22.00: Borrel

De trainer

Esther Mutsaers

Esther Mutsaers
Meer over Esther Mutsaers

Als hoofdredacteur, adjunct hoofdredacteur en inmiddels al jaren op freelance basis managing editor van verschillende bladen binnen verschillende uitgeverijen kan ik alles vertellen over het fenomeen bladenmaken. De inhoudelijk redactionele kant ervan, maar ook ‘haal het beste uit je team’. Door mijn commerciële ervaring met custom content bij o.a. Hampshire Hotels/CheckIn magazine en NS/SPOOR magazine kan […]
  • 11 oktober 2022
  • 2,5 uur
  • Regio Amsterdam
  • 19.00 - 22.00 uur, inclusief borrel

 124,00 exclusief btw

Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 0299 - 65 38 53
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64TRIO 0781 515 858
  • KVK: 36040811
×