1
1

Dag van de Crisiscommunicatie

We hebben er de afgelopen jaren veel van gezien: crisiscommunicatie. Hoe bereid je je op een crisis voor? Dat leer je tijdens deze Dag van de Crisiscommunicatie.

Beschrijving

Dag van de Crisiscommunicatie

We hebben er de afgelopen jaren veel van gezien: crisiscommunicatie. Ook hebben we kunnen zien dat dit zeer ingewikkeld kan zijn. Hoe bereid je je op een crisis voor? Hoe leer je acteren tijdens een crisis? Dat leer je tijdens deze Dag van de Crisiscommunicatie.

Wat kun je verwachten?

In verschillende workshops leer je dat met een goede voorbereiding je in dit social mediatijdperk zelf de beeldvorming van de crisis kunt bepalen. Dit is de eerste stap in het voldoen aan de verwachtingen van interne en externe stakeholders. Een crisis is vandaag de dag namelijk het beoordelings- en afrekenmoment voor organisaties en hun bestuurders. Voldoen aan de wet is niet meer voldoende. Je zult nu moeten voldoen aan de verwachtingen, waarden en normen van de omgeving.

Om iedereen die in hun werk te maken heeft met crisiscommunicatie hier concrete handvatten voor te geven, organiseren wij in het voorjaar de Dag van de Crisiscommunicatie. Een dag waarin jij leert hoe je aan de verwachtingen, waarden en normen van de omgeving tijdens een crisis voldoet. Tijdens deze dag worden verschillende workshops gegeven door professionals uit het vak die de afgelopen jaren toongevend zijn geweest voor de manier waarop crisiscommunicatie zich heeft ontwikkelt. Niet alleen interessant, maar ook een unieke kans om jouw kennis over crisiscommunicatie bij te spijkeren.

Voor wie bedoeld?

Voor alle communicatieprofessionals, communicatieadviseurs, brand managers, marketeers, leden van crisisteams en voor iedereen die in zijn of haar werk te maken heeft met crisiscommunicatie.

Programma

Wil jij op de hoogte blijven van de datum en het programma van de Dag van de Crisiscommunicatie? Stuur dan een mail via onderstaande knop!

Hou me op de hoogte!

Aantal dagen 6 uur
Locatie
Tijd
Niveau HBO+
Hidden
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De trainer

Frank Peters
Meer over Frank Peters

Frank Peters is eigenaar van VIRTUS Communications en al dertig jaar actief in reputatiemanagement, issuemanagement en crisiscommunicatie. Hij is auteur van onder meer de boeken ‘Crisiscommunicatie voor Iedereen’ en ‘Het Juiste Doen als Niemand Kijkt’.
×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×