John Verhoeven

John Verhoeven is een ervaren contentstrateeg, auteur en trainer. Hij adviseert bedrijven en organisaties, en heeft succesvolle trainingen ontwikkeld op zijn vakgebied (contentstrategie, crossmediale content creatie, visual storytelling). Over die thema’s schrijft hij regelmatig op online platforms. In 2017 verscheen zijn boek ‘Het Wat en Hoe van Contentstrategie’ bij uitgeverij Business Contact/Atlas. John is tevens oprichter/eigenaar van Inspiring Data, mediabureau voor infographics. John is een zeer ervaren mediamaker, waarvan ruim 10 jaar als hoofdredacteur van enkele publiekstijdschriften. Hij won in die periode de ‘Mercur’ in de categorie “Beste reportage”. Ook schreef hij, in de jaren negentig, met Paul Fentener van Vlissingen (de miljardair-directeur van SHV) het baanbrekende managementboek Ondernemers zijn Ezels.

Bij De Redactie geeft John de training Crossmediale Contentcreatie en De online infographic. Ook verzorgde hij namens De Redactie incompany trainingen rond het thema infographics voor ABN AMRO, Natuurmonumenten, Waterschap Rijn & IJsselland en Enza Zaden.

×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×