5 tips voor online killercopy

Leestijd: 1 minuut
Tips killercopy

Hoe zorg je ervoor dat je een sterk creatief idee zo inzet dat je er ook clicks en conversie mee realiseert? Hoe schrijf je online killercopy die goud waard is voor jezelf of de organisatie waarvoor je werkt?

Trainer Dolf Weverink heeft 5 tips: 

1. schrijf eerst voor je lezer, pas dan voor de zoekmachines;

2. met kleine slimme aanpassingen verbeter je je SEO-score;

3. jij kunt iets wat de strategen niet kunnen: een idee ontwikkelen – blijf die competentie ontwikkelen;

4. hoe beter je creatieve idee, hoe minder tekst je nodig hebt;

5. schrijf brutaler en val relevant op met killercopy.

Deze training stimuleert je om jouw creatieve talenten in te zetten en je ideeën uit te werken in een opvallende en effectieve campagne.

De training is bedoeld voor marketing- en communicatiespecialisten, tekstschrijvers en redacteuren die hun strategisch–creatieve vermogens willen aanscherpen.

Dolf Weverink is schrijftrainer, tekstschrijver en uitgever. In zijn trainingen en workshops stimuleert hij deelnemers om teksten te schrijven ‘die er zin in hebben’ en om ‘te laten zien wat je belooft of vertelt’. Levendige en dialogische teksten die de lezer helpen en belonen. Geschreven met vakkennis, creativiteit en liefde voor een goede tekst. Lees meer over Dolf Weverink.

Deze of een andere training volgen? Bekijk de trainingsagenda!

 

×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×