u bent hier: Home > Professional > John Verhoeven

John Verhoeven

John Verhoeven is een ervaren contentstrateeg, auteur en trainer. Hij adviseert bedrijven en organisaties, en heeft succesvolle trainingen ontwikkeld op zijn vakgebied (contentstrategie, crossmediale content creatie, visual storytelling). Over die thema’s schrijft hij ook regelmatig op online platforms. In 2017 verscheen zijn boek ‘Het Wat en Hoe van Contentstrategie’ bij uitgeverij Business Contact/Atlas. John is tevens oprichter/eigenaar van Inspiring Data, mediabureau voor infographics. John is een zeer ervaren mediamaker, waarvan ruim 10 jaar als hoofdredacteur van enkele publiekstijdschriften. Hij won in die periode de ‘Mercur’ in de categorie “Beste reportage”. Ook schreef hij, in de jaren negentig, met Paul Fentener van Vlissingen (de miljardair-directeur van SHV) het baanbrekende managementboek Ondernemers zijn Ezels.

Bij [De Redactie] Trainingen geeft John de training Crossmediale Content-creatie en de Online Infographic. Ook verzorgde hij namens [De Redactie] incompanytrainingen rond het thema Infographics voor onder meer de ABN AMRO bank, Natuurmonumenten, Waterschap Rijn & Ijsselland en Enza Zaden.

John Verhoeven

Trainingen en events van John Verhoeven

De online infographic

Crossmediale contentcreatie