u bent hier: Home > Professional > Gonnie Spijkstra

Gonnie Spijkstra

Ik help organisaties zoveel mogelijk impact te maken met hun verhalen. Ik heb vooral veel ervaring in de media en journalistiek.

Door scherp te krijgen wat de unieke missie is van het merk, weten we exact welke verhalen we wel en welke niet moeten maken en welke insteek het beste past. En in plaats van elk verhaal hetzelfde te behandelen, focussen we op signatuurverhalen die iets raken: deze verdienen hun eigen distributiestrategie, waarbij alle middelen en kanalen bijdragen. En waarbij we misschien ook extra verhalen maken. Door de belangrijkste verhalen zoveel mogelijk aandacht te geven, weten lezers waarvoor ze bij jou moeten zijn.

Web first, of video first: onzin. Het is: story first.

Opdrachtgevers: de Volkskrant – distributiestrategie, De Telegraaf – publicatie- en distributiestrategie, Privé – publicatiestrategie, VROUW – chef online redactie a.i., Het Financieele Dagblad – social strategie, Uber – social strategie.

Trainingen en events van Gonnie Spijkstra

Verhalen maken met impact