u bent hier: Home > Blog > Grijp de aandacht van je doelgroep in een podcast

Grijp de aandacht van je doelgroep in een podcast

GEPLAATST OP: 11 juni 2019

Hoe vertel je een aantrekkelijk verhaal door alleen audio te gebruiken? Van radiojournalist Andy Clark en collega Richard den Haring leer je in één dag hoe je een interessante en doeltreffende Podcast maakt. Een populair thema, zo blijkt, want de training van 2 juli is nu al volgeboekt!

Wil je deze zomer toch graag leren hoe je een podcast maakt en monteert? Dan kunnen we je op de wachtlijst zetten. Bij voldoende aanmeldingen plannen we nog een datum tijdens de Summerschool. Of meld je alvast aan voor de training in november >>

4 redenen om een podcast te beginnen

  • Je hebt een groter doelgroepbereik. Je doelgroep kan naar de podcast luisteren terwijl ze met andere activiteiten bezig zijn zoals sporten en autorijden.
  • Het kost je veel minder tijd dan het schrijven van een artikel of het opnemen van een video.
  • Het maakt je verhaal persoonlijker. Luisteraars horen de passie en emotie in je stem.
  • Het is een podium waar je uitgebreid kunt vertellen over je expertise en diepte-interviews kunt houden.