u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Masterclass Contentmarketing

Masterclass Contentmarketing

Omschrijving van de Masterclass Contentmarketing 

Steeds meer organisaties ondervinden de gevolgen van de ‘aandachtscrisis’. Platte reclameboodschappen en zelfs advertorials lijken niet langer houdbaar. Hoe u uw merk wel blijvend onder de aandacht brengt en een band opbouwt met klanten, burgers, patiënten of donateurs? Met inhoudelijke, relevante, geloofwaardige content die uitgaat van de informatiebehoefte van de lezer. Want geen marketingstrategie is compleet zonder aandacht voor contentmarketing. Maar hoe pakt u dat als niet-uitgeeforganisatie aan? Contentmarketing en contentcreatie vragen om een duidelijke strategie.

Tijdens de masterclass Contentmarketing delen meesters uit het vak hun visie en ervaringen. Ze vertellen wat contentmarketing inhoudt en geven een realistisch beeld van de (positieve) effecten. Wat zijn de succesfactoren, en wat de misverstanden en valkuilen? Wat verspreidt u via welk mediakanaal en in welke frequentie? Hoe komt u uiteindelijk tot interactie met de doelgroep?
Laat u bijpraten en inspireren door lezingen en cases van de experts en ga zelf aan de slag met een praktijkopdracht.

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Communicatieprofessionals, (hoofd)redacteuren, bladenmakers en contentstrategen die contentmarketing en branded journalism willen inzetten binnen hun communicatiestrategie.

 Klik hier voor een overzicht van de sprekers op deze masterclass.

PRIJS:
Vraag een vrijblijvende offerte aan
LOCATIE:
Bij u op locatie
DATA:
In overleg
DEZE TRAINING IS OOK BESCHIKBAAR ALS:
29 juni 2017

Vraag een offerte aan!

vraag een offerte aan voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Docent:

geen docent of spreker gevonden