u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Google Analytics

Google Analytics

Omschrijving van de training Google Analytics

In deze training leer je alle ins en outs van Google Analytics: wat is het en wat kan je er mee. Er wordt begonnen met een stukje basis waarin je de instellingen leert en het opzetten van het Google account. Alles praktijkgericht zodat je direct aan de slag kan. Daarnaast word je wegwijs gemaakt in alle mogelijke functies van Google Analytics. Denk hierbij aan beginnerszaken (menustructuur) maar ook aan zaken voor gevorderden (segmenten, rapporteren en filters). Aan het eind van de training weet je niet alleen wat Google Analytics is, wat je er mee kunt en hoe het werkt. Maar ben je ook in staat om goede analyses te maken van je eigen website op basis van de cijfers in Analytics.

Wat komt aan bod bij de training?

  • Doel Analytics: wat is het nut van het werken met Google Analytics?
  • Werkwijze Analytics: korte uitleg hoe het systeem werkt.
  • Wat kan er allemaal mee: inclusief praktijkvoorbeelden van de eigen website.
  • Doorlopen van het programma: ieder onderdeel van de Analytics interface loop je samen met de docent door zodat iedereen snapt hoe het in elkaar zit.
  • Hoe maak je eigen segmenten aan?
  • Hoe maak je rapportages aan?

Voor wie is de training bedoeld?

De training is bedoeld voor ondernemers, directeuren en (online) marketeers. Op basis van Google Analytics is het namelijk mogelijk om jouw website constant te verbeteren om meer resultaat uit online marketing te halen.

PRIJS:
€ 350,- excl. 21% btw
LOCATIE:
BCN Amsterdam
TIJDSTIP:
09.30 - 16.30 uur, lunch is inbegrepen
DATUM:
15 november 2017

Meld je aan!

direct aanmelden voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Docent: Lars Maat

Lars Maat Google analytics

Lars Maat is al meer dan 10 jaar werkzaam in de online marketing en heeft zich volledig gespecialiseerd in Google AdWords, Bing Ads en Google Analytics

lees meer over Lars Maat

Ervaringen

8

Een leerzame training om je te verdiepen in alle mogelijkheden van Google Analytics, en kritisch te kijken naar de betrouwbaarheid van je data.

8 - Mathilde Jansen
Redacteur

meer klantervaringen