u bent hier: Home > de redactie trainingen > alle trainingen > Copywriting

Copywriting

Omschrijving van de training Copywriting

Een goede commerciële tekst begint met een sterk creatief idee. En dat idee komt voort uit de belofte van het product of de dienst.

Strategie en creatie ontmoeten elkaar. Een goede belofte is onderscheidend, verrassend en vooral relevant voor de doelgroep. De manier waarop je laat zien wat je belooft, dat is jouw concept. Een sterk idee is veel krachtiger dan een verzameling superlatieven. Met een sterk idee maak je van een product of dienst een held en raak je de doelgroep in het hart.

Tijdens de training Copywriting ontwikkel je creatieve ideeën en schrijf je teksten die voortkomen uit een concept. Online en offline schrijven lopen in elkaar over.

Je werkt aan teksten voor social media, mobiele apps, internet, intranet, rtv-commercials, mailings, advertenties, folders en brochures.

Deze training stimuleert je om jouw creatieve talenten in te zetten en je ideeën uit te werken in een opvallende en effectieve campagne.

Wat komt aan bod bij de training Copywriting?

  • Conceptontwikkeling
  • Van concept naar tekst: hoe laat ik zien wat ik beloof?
  • Commerciële teksten: van persberichten tot advertenties, van social media tot mobiele apps
  • Tekstanalyse
  • Speedoefeningen

Voor wie is de training Copywriting bedoeld?

Marketing- en communicatiespecialisten, tekstschrijvers en redacteuren die hun strategisch–creatieve vermogens willen aanscherpen.

PRIJS:
Vraag een vrijblijvende offerte aan
LOCATIE:
Bij u op locatie
DATA:
In overleg
DEZE TRAINING IS OOK BESCHIKBAAR ALS:
23 augustus 2017

Vraag een offerte aan!

vraag een offerte aan voor deze training

vraag informatie aan over deze training

Docent:

geen docent of spreker gevonden