u bent hier: Home > Professional > John Verhoeven

John Verhoeven

John Verhoeven is een ervaren content-strateeg, auteur en trainer. Hij adviseert bedrijven en organisaties, en heeft succesvolle trainingen ontwikkeld op zijn vakgebied (content-strategie, content-creatie, visual storytelling). Over die thema’s schrijft hij ook, voornamelijk op het online mediaplatform Frankwatching. John was ruim 15 jaar hoofdredacteur van enkele publiekstijdschriften. In die periode won hij de Mercur (de Oscar voor de tijdschriftenbranche) in de categorie ‘Beste reportage’. Ook schreef hij met Paul Fentener van Vlissingen het baanbrekende managementboek Ondernemers zijn Ezels. John is tevens oprichter/eigenaar van Inspiring Data, mediabureau voor infographics.

Bij [De Redactie] Trainingen geeft John de training Crossmediale Content-creatie. Ook verzorgde hij namens [De Redactie] incompanytrainingen rond het thema Infographics voor onder meer de ABN AMRO bank, Natuurmonumenten en Enza Zaden.

John Verhoeven

Trainingen en events van John Verhoeven

De online infographic

Crossmediale contentcreatie