u bent hier: Home > Opdrachtgevers > Content en coördinatie > Branded content van editors4brands

Branded content van editors4brands

Hoe boeit en bindt u (potentiële) klanten? Schreeuwerige, opzichtige advertenties vallen misschien op, maar doen weinig goeds voor het imago van uw merk of organisatie. Uit onderzoek blijkt dat kwalitatief sterke branded content de aandacht van de scannende lezer vasthoudt en de merkbeleving bij de lezer verdiept. Lezers waarderen de informatie, vinden het geloofwaardig en worden erdoor beïnvloed.

Niet verwonderlijk dus, dat steeds meer organisaties journalistieke branded content toepassen. Geen platte advertorials of opzichtige reclameboodschappen, maar redactionele content met inhoudelijke statements. Artikelen die uitgaan van de informatiebehoefte van de lezer en tegelijkertijd een merk subtiel ‘laden’.

De editors4brands van [De Redactie] helpen u graag bij de uitvoering.

Kijk hier voor meer informatie of neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek via 0299-653853 of info@editors4brands.nl