7 tips om onderscheidend te chatten

Leestijd: 1 minuut
Tips

Wil je een tevreden klant? Zorg dan dat hij makkelijk contact met je op kan nemen. Chatten is daarvoor ideaal: laagdrempelig, snel en op maat. Maar het effect is meteen weer weg als je een onpersoonlijke, slordige en niet goed opgebouwde chat schrijft. Grijp je kans en laat in elke chat zien dat je klantvriendelijk en helder bent!

Een paar tips

  1. Schrijf in een stijl die bij jouw organisatie past
  2. Schrijf persoonlijk
  3. Vraag goed door
  4. Bouw je antwoord logisch op in 1 bericht
  5. Maak afspraken over beeld
  6. Schrijf 100% foutloos
  7. Zeg wat je doet

Meer leren? Kijk op de trainingskalender voor informatie over deze, en alle andere trainingen van [De Redactie].

 

 

×
  • De Redactie
  • Van Heenvlietlaan 200A
  • 1083 CM Amsterdam

  • info@deredactie.nl
  • 020-3086460
  • Btw: NL8017.10.960B.01
  • IBAN: NL64 RABO 0342 848 410
  • KVK: 36040811
×