u bent hier: Home > Nieuws > trainingsnieuws

trainingsnieuws

webcaretraining HHNK

Marieke Duijn-Kerssens, communicatieadviseur bij het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier in Heerhugowaard, was nog niet bekend met [De Redactie]. Tot ze online zocht naar webcaretrainingen en zo op onze website terechtkwam. Een kennismaking waar ze achteraf erg blij mee is. Het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) is het waterschap van Noord-Holland boven het Noordzeekanaal. HHNK draagt onder andere bij […]

lees meer over Waardevolle webcaretraining voor Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier

Noordwest Ziekenhuisgroep

Sanne van Hoolwerff is hoofd klant, markt en communicatie van Noordwest Ziekenhuisgroep. Voorheen bekend onder de naam Medisch Centrum Alkmaar en Gemini Ziekenhuis. In de communicatie-uitingen van de Noordwest Ziekenhuisgroep ligt het accent met name op tekst, maar de focus moet verlegd worden naar beeld. Een eerste stap is om bewustwording te creëren wat de […]

lees meer over Noordwest Ziekenhuisgroep leert alles over effectief beeldgebruik

FCB

Marjolein Versteeg is communicatieadviseur bij FCB, een arbeidsmarktorganisatie voor de branches Sociaal Werk, Jeugdzorg en Kinderopvang. Onlangs verzorgde [De Redactie] Trainingen bij FCB de incompany training Zakelijk vloggen, door trainer Pelpina Trip. Hoe hebben jullie [De Redactie] leren kennen? Ik ben geabonneerd op jullie nieuwsbrief en ik heb een aantal keer een vacature uitgezet via De […]

lees meer over FCB leert vloggen in praktische training in huis

pitchen met de plakfactor

Je geeft regelmatig presentaties. Je weet: de inhoud telt, maar ook hoe het wordt verteld en beleefd. Zorg dus dat je pitch blijft plakken. Maak kort kennis met De Plakfactor: de SUCCES-formule van de gebroerders Heath. Simpel gezegd: pak de kern van je boodschap, vertel en raak de emotie bij je publiek. Nieuwsgierig geworden? Meer […]

lees meer over Pitchen met de plakfactor

tessa van den haak

Tessa van den Haak, senior medewerker Presentatie en Provinciale Atlas bij het Noord-Hollands Archief (‘Een hele mond vol, maar het betekent dat ik tentoonstellingen maak, evenementen organiseer en een collectie promoot en presenteer’), volgde onlangs de training Creatief schrijven door Cathelijn Schilder. Hoe ken je [De Redactie]? Via de website www.deredactie.nl en daar zoeken naar […]

lees meer over Tessa van den Haak

Pelpina Trip

Je hebt ‘m bedacht, geschoten, geëdit en eindelijk op YouTube en Facebook gezet. Hoe kun je ervoor zorgen dat je video wordt bekeken en gedeeld? Video marketing trainer, spreker en auteur Pelpina Trip heeft 5 tips: 1. Hou het kort Een van de eerste dingen die kijkers doen als ze op play drukken, is kijken […]

lees meer over Zorg dat je video wordt bekeken, 5 tips

apostolisch genootschap

In september 2017 heeft [De Redactie] een tweedaagse incompanytraining Online schrijven verzorgd bij het Apostolisch Genootschap. Het team, onder leiding van Viola Lindenboom, hoofd marketing en communicatie, was na afloop zeer tevreden over zowel de inhoud van de training, als de docent Merel Roze. Het Apostolisch Genootschap biedt ontmoetingsplaatsen voor mensen die bewust met zingeving bezig willen […]

lees meer over Het Apostolisch Genootschap wilde online leren schrijven

creatief online

Dat online schrijven en creatief schrijven heel goed samen kunnen gaan, bewijst de nieuwe eendaagse training Creatief online schrijven. Met als docenten dé twee experts op hun vakgebied: Cathelijn Schilder en Merel Roze. Het resultaat: een inspirerende dag waarop je bijzondere opdrachten maakt, met een nieuwe blik naar je teksten kijkt, en Google leert te overtuigen. […]

lees meer over Creatief online schrijven (1 dag)

Alexandra Vuijk

Op 19 juli deed (juridisch) tekstschrijver Alexandra Vuijk de training Google Analytics bij [De Redactie]. De opdrachtgevers van Alexandra vragen steeds vaker of ze met Google Analytics werkt en of ze de analyses voor hen wil verzorgen. Docent Lars Maat kon haar in deze Summerschool-training al een flink eind op weg helpen. Alexandra werkt voornamelijk voor […]

lees meer over Alexandra Vuijk leerde enorm veel in training Google Analytics

Pelpina Trip

Pelpina: ‘Facebookvideo is hot, en gaat behoorlijk succesvol de ‘strijd’ aan met koning video YouTube. Een onderzoek van SocialBakers geeft aan dat Facebook video’s zelfs 40% meer engagement hebben dan YouTube video’s. Ik heb inmiddels veel ervaring met het produceren en plaatsen van social video’s voor bedrijven, o.a. op Facebook, en heb ondertussen wat tips en […]

lees meer over Hoe krijg je meer views en interactie op je Facebookvideo?