u bent hier: Home > masterclass

masterclass

Sandra Verdel Mauritshuis

Sandra Verdel is sinds 2013 verantwoordelijk voor de online communicatie van het Mauritshuis in Den Haag. Na een interdisciplinaire Master Geschiedenis, Kunstgeschiedenis en Literatuurwetenschappen aan de UvA werkte Sandra eerder op de afdeling Internet en Innovatie van de NCRV. Op 15 juni is ze een van de sprekers op de masterclass Storytelling. Een museum is […]

lees meer over Mauritshuis ontwikkelt storytellingwebsite

Desiree Battjes

Désirée Battjes is Neerlandicus en directeur-eigenaar van internetbureau Kees™. Op 15 juni is Desirée een van de sprekers op de masterclass Storytelling. Wat is volgens jou een goed verhaal? Wat zijn de basis ingrediënten? ‘Hèt basisingrediënt is dàt er iets te vertellen is. Iets waar je hart van vol is, iets wat de wereld móet […]

lees meer over Een goed verhaal volgens Desirée Battjes

21 april 2017
tips online eindredactie

Paulus Veltman is een deskundige op het gebied van online storytelling, online innovatie en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en trainer. Daarnaast helpt hij bedrijven en organisaties om te transformeren in deze tijd van exponentiële technologie. In zijn presentatie op de masterclass Storytelling op 15 juni in Amersfoort laat Paulus Veltman zien hoe je […]

lees meer over 5 tips voor storytelling

Paulus Veltman

Verhalen vertellen zit in ons DNA. En verhalen die je echt raken blijven hangen en worden verder verteld. Verhalen verbinden. Maar hoe schrijf je een verhaal dat je doelgroep betrekt, boeit en bindt? En hoe zorg je ervoor dat fans jouw verhaal doorvertellen? Leer het allemaal van de meesters, op onze masterclass Storytelling, 15 juni in […]

lees meer over Paulus Veltman over masterclass Storytelling

Carolien Vader

Carolien Vader is expert op het gebied van online uitgeven. Ze adviseert redactie en uitgevers over de transitie van traditionele media naar online en social media, het ontwikkelen en uitrollen van een crossmediale contentstrategie, hoe ze hun identiteit en communities kunnen versterken, hun formule kunnen vertalen in een dynamisch medialandschap en aan kunnen passen aan […]

lees meer over Carolien Vader – adviseur van bladendokter.nl

Thomas Hendriks

Thomas Hendriks is sinds 2010 hoofdredacteur van Quest. Hij werkte sinds begin jaren ’80 voor kranten, tijdschriften, tv-producenten en internetbedrijven. Begin jaren ’90 bedacht hij het tijdschrift Webber, not for girls & parents. Voor Endemol, Eyeworks en Paul de Leeuw ontwikkelde hij diverse tv-formats. Als hoofdredacteur van Quest is hij wekelijks – gratis – op […]

lees meer over Thomas Hendriks kent het geheim van een succesvol tijdschrift

John Verhoeven crossmediale contentcreatie

John Verhoeven is contentstrateeg en auteur/blogger en trainer bij [De Redactie]. Op 11 mei is hij een van de sprekers op de masterclass Magazines maken anno nu. Hoe houd je je als magazine staande in een snel veranderend medialandschap? ‘Ga er als bladenmaker van uit dat je papieren uiting een platform is zoals alle andere. […]

lees meer over John Verhoeven over Magazines maken anno nu

John Verhoeven crossmediale contentcreatie

John Verhoeven is eigenaar van bureau Inspiring data (infographics & visual storytelling), schrijver en consultant. Hij geeft o.a. de training ‘Crossmediale Content Creatie’ bij [De Redactie]. Op 20 april is hij een van de sprekers op de masterclass Visual content. Wat is volgens jou de definitie van een goede infographic? ‘Definitie: een infographic is de weergave […]

lees meer over John Verhoeven over masterclass infographics

Yara van der Velden

Yara van der Velden is freelance fotograaf en beeldredacteur bij De Correspondent. Tijdens de masterclass Visual Content op 20 april is ze een van de sprekers. Aan de hand van voorbeelden uit het werkveld en een aantal do’s en don’ts maakt Yara van der Velden een ieder wegwijs in het communiceren met beeld. Welke keuzes kun […]

lees meer over Het belang van beeld volgens Yara van der Velden

Gijs Molsbergen

Gijs Molsbergen is contentmarketing consultant bij OrangeValley en mede-eigenaar van Virtual Reality bedrijf LAB4242. Hij is een van de sprekers op de masterclass Visual content, dat we houden op 20 april. VR stond voornamelijk bekend als een gadget voor ‘tech nerds’. Wat is er volgens jou veranderd aan dit imago en waarom is VR volgens jou niet […]

lees meer over Gijs Molsbergen over de kracht van virtual reality